Het belang van een sterk werkgeversmerk met Marjolein Ten Hoonte

03-08-2022

Een nieuwe aflevering van Sociaal Werkt!

 

Dit is een publicatie van het WSP

 

Het tweede seizoen van Sociaal Werkt! de podcast wordt vervolgd met weer een leerzame aflevering! Met deze podcast informeren en inspireren we werkgevers om aan de slag te gaan met sociaal werkgeverschap. De tweede aflevering is in de lucht: hierin gaan we in gesprek met Marjolein Ten Hoonte, directeur arbeidsmarkt en MVO bij Randstad Groep Nederland. Zij vertelt ons álles over het belang van een sterk werkgeversmerk. Luister je mee?

 

S2E2: Het belang van een sterk werkgeversmerk

De werknemer anno 2022 kijkt verder dan arbeidsvoorwaarden en wil weten waar jij als organisatie voor staat. Het creëren van een sterk werkgeversmerk – een zogenoemde ’employer brand’ – is daarom belangrijker dan ooit. Met je werkgeversmerk laat je aan (potentiële) medewerkers zien wie je als organisatie bent. In deze nieuwe aflevering vertelt Marjolein álles over het belang van een sterk werkgeversmerk. Ze legt uit hoe je door jouw identiteit, waarden, doelen en ambities op de juiste manier aan je potentiële medewerkers te communiceren, de talenten van de toekomst bindt en boeit.

Beluister de aflevering hier.

Succesvol maatschappelijk verantwoord ondernemen
              

brabants besten

interviews

in het nieuws

agenda

podcasts & webinars

publicaties

Betrokken werkgeverschap voor de toekomst
              

inclusiviteit

sociale innovatie

leven lang ontwikkelen

economie van morgen

Neem contact op
en volg ons online 

              

blieftink@brabant.nl

inschrijven nieuwsbrief

Logo Linkedin    Logo Twitter           

 
Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.