Dit is een publicatie van het WSP
Het tweede seizoen van Sociaal Werkt! de podcast wordt vervolgd met weer een leerzame aflevering! Met deze podcast informeren en inspireren we werkgevers om aan de slag te gaan met sociaal werkgeverschap. De tweede aflevering is in de lucht: hierin gaan we in gesprek met Marjolein Ten Hoonte, directeur arbeidsmarkt en MVO bij Randstad Groep Nederland. Zij vertelt ons álles over het belang van een sterk werkgeversmerk. Luister je mee?
S2E2: Het belang van een sterk werkgeversmerk
De werknemer anno 2022 kijkt verder dan arbeidsvoorwaarden en wil weten waar jij als organisatie voor staat. Het creëren van een sterk werkgeversmerk – een zogenoemde ’employer brand’ – is daarom belangrijker dan ooit. Met je werkgeversmerk laat je aan (potentiële) medewerkers zien wie je als organisatie bent. In deze nieuwe aflevering vertelt Marjolein álles over het belang van een sterk werkgeversmerk. Ze legt uit hoe je door jouw identiteit, waarden, doelen en ambities op de juiste manier aan je potentiële medewerkers te communiceren, de talenten van de toekomst bindt en boeit.
Beluister de aflevering hier.