‘Wij geven geen gouden horloge, maar een opleidingsbudget.’

Simone van Limpt 05-08-2021
158 keer bekeken 0 reacties

Stuur op diversiteit (niet alleen man-vrouw, maar ook drijfveren), want dat verbetert de kwaliteit van besluitvorming.

In de verte doemt het krachtige logo van Van Tilburg – Bastianen Groep (TB) al op.  In het hoofkantoor van het Bredase bedrijf in de automobiel- en truckbranche spreek ik tijdens de koffie met een Nassaubol met Thomas Martin (53), sinds 2017 CEO van het familiebedrijf met 700 medewerkers. De activiteiten zijn verdeeld over een truckbedrijf met elf vestigingen in Nederland, een autobedrijf met vijf vestigingen in West-Brabant en een truckbedrijf met zes vestigingen in Polen. Thomas werd vier jaar geleden door de familie Bastianen gevraagd “hoe om te gaan met de disruptieve ontwikkelingen in de automotivebranche”. Zoals de opkomst van elektrische auto’s en de betekenis hiervan voor het onderhoud in de werkplaats. ‘Ik was in de gelegenheid om van buiten naar binnen te kijken en de strategie te herijken.’

Afbeeldingen

Succesvol maatschappelijk verantwoord ondernemen
              

brabants besten

interviews

in het nieuws

agenda

podcasts & webinars

publicaties

Betrokken werkgeverschap voor de toekomst
              

inclusiviteit

sociale innovatie

leven lang ontwikkelen

economie van morgen

Neem contact op
en volg ons online 

              

blieftink@brabant.nl

inschrijven nieuwsbrief

Ga naar de Twitter (X) pagina van Innovatief werkgeverschap  Ga naar de LinkedIn pagina van Innovatief werkgeverschap

              

 
Cookie-instellingen