De betekeniseconomie via afgestudeerden in jouw bedrijf – Kaj Morel

Simone van Limpt 18-05-2021
249 keer bekeken 0 reacties

Kaj is aanjager van de betekeniseconomie, identiteitsmarketingexpert, lector New Marketing bij Avans Hogeschool, ondernemer en mede-oprichter van de Stichting Betekeniseconomie in Twente.

We spraken o.a. over:

  • Hoe Kaj tot zijn werk is gekomen;
  • Wat (identiteits)marketing en betekeniseconomie met elkaar te maken hebben
  • Hoe je de energie opbrengt om zo’n groot en ingewikkeld thema als het veranderen van het economisch systeem aan te pakken

En meer!

Afbeeldingen

Succesvol maatschappelijk verantwoord ondernemen
              

brabants besten

interviews

in het nieuws

agenda

podcasts & webinars

publicaties

Betrokken werkgeverschap voor de toekomst
              

inclusiviteit

sociale innovatie

leven lang ontwikkelen

economie van morgen

Neem contact op
en volg ons online 

              

blieftink@brabant.nl

inschrijven nieuwsbrief

Ga naar de Twitter (X) pagina van Innovatief werkgeverschap  Ga naar de LinkedIn pagina van Innovatief werkgeverschap

              

 
Cookie-instellingen