De betekeniseconomie via afgestudeerden in jouw bedrijf – Kaj Morel

Simone van Limpt 18-05-2021
187 keer bekeken 0 reacties

Kaj is aanjager van de betekeniseconomie, identiteitsmarketingexpert, lector New Marketing bij Avans Hogeschool, ondernemer en mede-oprichter van de Stichting Betekeniseconomie in Twente.

We spraken o.a. over:

  • Hoe Kaj tot zijn werk is gekomen;
  • Wat (identiteits)marketing en betekeniseconomie met elkaar te maken hebben
  • Hoe je de energie opbrengt om zo’n groot en ingewikkeld thema als het veranderen van het economisch systeem aan te pakken

En meer!

Afbeeldingen

0  reacties

Succesvol maatschappelijk verantwoord ondernemen
              

brabants besten

interviews

in het nieuws

agenda

podcasts & webinars

publicaties

Betrokken werkgeverschap voor de toekomst
              

inclusiviteit

sociale innovatie

leven lang ontwikkelen

economie van morgen

Neem contact op
en volg ons online 

              

blieftink@brabant.nl

inschrijven nieuwsbrief

Ga naar de Twitter (X) pagina van Innovatief werkgeverschap  Ga naar de LinkedIn pagina van Innovatief werkgeverschap

              

 
Cookie-instellingen